Maria Bäckström...

Tshhhääääna.

Kategori: Livet.

Hej och hå. Magsjukan har lämnat min arma kropp och detta firade vi i torsdags med pompa och ståt. Dagen efter fick jag återuppleva denna kortlivade, men horibla sjukdom, i form av den värsta bakfyllan 2013 har skådat hittills. Guds gåva till oss som har huvudvärk 7 dagar i veckan; treo, hjälpte mig att se tunneln i ljuset och när klockan slog 13, hade vi faktiskt pallrat oss iväg till en spontan lägenhetsvisning i Bomhus. På hemnet hittade jag en oslipad diamant. En fyra med radhuskänsla i Södra Bomhus, med sjyst pris, och bra potential. Men när vi varken vet vart, hur, eller när vi ska bo så är det...ptja..skitsvårt helt enkelt.
 
För att fördriva lite tid, åkte vi ut till Valbo igår. Det var dags att entra IKEA för första gången sen i november förra året. Och ja, precis som befarat, fick varenda inrednings- och fixahemmanerv i mig, ett mentalt sammanbrott. Nåväl. My time will come...tillsvidare snickrar jag på en åtgärdslista tills att det är dags att återta tronen över alla våra 49kvm på Brändströmsgatan 17. Hola!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: