Maria Bäckström...

Trones.

Kategori: Jobb.

 
I skrivande stund multitaskar jag på hög nivå; kollar på "Sex and the city", bloggar, knarkar Christiano Ronaldo-bilder, och klurar på det som kommer bli ämnet på kvällens inlägg - hallen här på BG17. Jag. Blir. Tokig. Våran hall är liksom...svår. Lång, trång, och ingen riktig väggyta finns pga alla dörrarna. Så ikväll har jag finkammat styleroom, hemnet, bloggar m.m. för tips, råd och inspiration. 
Jag måste få bukt på havet av mössor/vantar/halsdukar/jackor/västar/väskor här hemma, och efter mycket om och men har jag (tror jag) bestämt mig för att införskaffa Trones från Ikea. Skoskåp i plast som säljs i grupp om tre. Tyckte från första början att dom var hysteriskt fula. Mattias hade såna i sin lägenhet på Byggmästargatan och det var där och då jag ändrade uppfattning om dom, mycket på grund av att dom rymmer otroliga mängder "bös" som man helst inte vill ha framme. 
 
 
Japp. Så får det bli. God natt! :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: