Maria Bäckström...

Naken.

Kategori: Livet.

 
Dryga månaden sen jag kom upp till Åre idag. Har försökt sätta mig ner flera gånger för att skriva av mig, lätta på trycket, och få ur mig bara en hundradel av det som virvlar omkring inom mig. Men det går inte, trots att jag vet att jag behöver det. Det är som när man vet att man behöver sova för att man ska upp tidigt men man kan. Inte. Somna. 
 
Dom senaste veckorna har varit jobbiga. Slitsamma högsäsongsveckor med otroligt mycket att göra, då jag har behövt vara superfokuserad men hjärnan och framförallt hjärtat är någon helt annanstans än i service. 
 
Den 22:a januari åker jag hem till Gävle för att somna tätt intill min älskade Mattias, för att tanka ny energi, men även för att ta farväl...
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: