Maria Bäckström...

Tillsvidare.

Kategori: Allmänt

I torsdags fick jag ett litet ryck. Ett inredningsryck. Hyllorna som vi har för förvaring i köket ställdes dit när vi nyss hade renoverat klart. Min vision var att få tag på riktigt gamla rostiga lagerhyllor från nåt gammalt garage nånstans, men när jag insåg att såna hyllor inte är nånting man springer på här och var, så köpte vi dessa på ikea..."vi kan ha dom så länge, tillsvidare..." Det är alltså snart två år sen vi gjorde om köket. Punkt. 
 
Här ser man lite hur det såg ut innan. Ganska snart efter att bilden är tagen, köpte vi en till likadan hylla och ställde bredvid. Hyllorna i trä är från Ikeas "grovförvaringssortiment". 
 
Men så sprang jag alltså på dessa inne på Rusta för ynka 149 kronor styck.
 
 
Och så här ser det alltså ut nu...
 
 
Så sjukt mycket bättre. Eftersom att hyllorna är både lägre och grundare, så känns det både luftigare och ljusare i köket nu. Funderade först på om jag skulle låta hyllorna ligga i nåt kärr ute i Hagaström över vintern för att få den där slitna, rostiga känslan, men tålamodet räcker inte ända till våren :) 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Snyggt!

    2013-11-13 | 13:07:10

Kommentera inlägget här: