Maria Bäckström...

16/12-13

Kategori: Jobb.

Aahej. 
 
 
Sitter i skrivande stund på jobbet och snyltar på WIFI:t, eller ja jag har jourpass idag så jag har egentligen inget val än att sitta här och vänta ut tiden. 
 
Jag kom upp i Onsdagskväll, trött och sliten men lättad över att äntligen vara framme. Fick lyckligtvis med mig Sami i bilen upp, och insåg redan efter ett par mil vilken räddning det var. Att köra 62mil själv är ingen höjdare. 
Det tog mig hela onsdagskvällen att packa upp och när jag väl kröp till kojs tog det inte många minuter att somna. 
 
Helgen har bestått av hårt jobb. På fredagen slog vi till och med rekord i antal ätande gäster på en och samma sittning (typ110 :) Jag hade glömt hur roligt det här var och jag verkligen längtar till nästa gång jag jobbar, en känsla som jag har saknat! 
 
 
Ska packa ihop och åka hem till min sambo Veronika. Hörs då hörni. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: