Maria Bäckström...

November del 2.

Kategori: Jobb.

 
 
Igår gjorde jag det. Jag sa upp mig. Jag vet. Konstigt kanske. Men mitt liv och jag själv klickade liksom inte med jobbet ute i Högbo. Det hackade. Harmoniserade inte. Fick liksom inget flow. Och eftersom att jag lever efter devisen "livet är för kort för..." så satte jag punkt för min anställning igår. Har sedvanlig uppsägningstid att jobba av så mitt sista pass gör jag lördagen den 16/11.
Tills det blåser nya vindar i seglen, kommer jag att köra lite extrapass på Absinth (Clarions hotellrestaurang för dom som inte vet) här i stan. 
 
Ska slå igen mina trötta ögon nu. Två lediga dagar ligger framför mig innan en spännande jobbhelg väntar, med ett gästspel av stjärnkrogen Gastrologik från Stockholm. Mer om det sen. God natt! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: