Maria Bäckström...

Girls girls girls.

Kategori: Livet.

Har knarkat inredning ikväll. Har försökt låta bli. Men eftersom att det ser ut som att vi kommer få tillbaka lägenheten en hel månad tidigare, så kunde jag inte hålla fingrarna borta från favoritbloggarna...Husligheter, Sofias inredning, Mackapär, Trendenser och givetvis självskrivna Livet Hemma (Ikeas inspirtionsblogg) m.fl. m.fl.
Och nu kokar det som vanligt i huvudet på mig. Jag blundar, försöker föreställa mig det jag ser på skärmen, hemma på Brändströmsgatan. Försöker göra ngn form av prio-lista att ha tillhands när jag kommer hem, så att jag inte börjar med småprojekt här och där samtidigt som vi ska byta golv och renovera sovrum och hall...det vore i såfall helt typiskt mig. 
 
Drömmar, tankar och vill-ha-begär...
 
 
Men på riktigt? Hur snyggt? Porslin, böcker, linne, pumps, viner...you name it, vad som helst hade vart dösnyggt i det där skåpet. Nästan iaf. 
 
 
Jag vet. Jag är tjatig. Men ett stort, svulstigt, överdimensionerat vardagsrum...fel?
 
 
 
 
Fondtapeterna Horizontal Boards ovh Horizontal Boards, black från Rebel Walls ligger högt i topp inför kommande renovering. Vilken det blir beror på vad vi väljer att göra med golvet...
 
Och sist med inte minst...
 
 
 
...som sagt - drömmar :) 
 
 
 
 Bilder lånade från mackaparvisit.blogspot.se, blocket.se, rebelwalls.se, samt ikea.se/livethemma. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: