Maria Bäckström...

Östersund.

Kategori: Allmänt

Den är här nu. Den traditionella Januari-förkylningen. Jag anade oråd redan i måndags när jag vaknade med en riktigt svullen hals, tänkte att det säkert går över. Igår kom snuvan, och idag har hela helvetet brutit lös. Väckarklockan tog dock ingen hänsyn till mitt hälsotillstånd utan ringde precis som planerat klockan 05:45. Då var det dags för mig och Zack att stappla ut i morgonmörkret och gå på promenad innan vi skulle bege oss mot Östersund. Mysig hotellfrukost på Clarion, och ströshopping på stan hann vi med innan Peter på Berners ringde och sa att bilen var klar. Jag var lite orolig att det skulle ta lång tid, men Peter hade bett verkstan prioritera våran bil eftersom att vi inte bor i stan. Stort tack till Berners i Östersund för supergött bemötande och härlig service!
 
Det var jätte-rea på H&M så givetvis gjorde jag ett par fynd i "stan".
 
Vitt linne med tryck. Grönt linne med hästmönster i kamouflagefärger. Leopardfärgat iphoneskal (Kungligt!). Grått nagellack. Och sist men inte minst, H&M:s egna hårtoning - har använt den i så länge jag kan minnas och priset 49.50, gör den till den mest prisvärda på marknaden enligt mig. Valde en något ljusare nyans den här gången, får se om det går att ljusa upp håret några nyanser till våren :)
 
Det skedde en liten olycka med min handväska på Vikbölevägen i söndags. Eftersom att jag är en snäll flickvän tänker jag inte säga mer än att Mattias är skyldig mig ett par vantar och en handväska. Så den här väntade i brevlådan när vi kom hem från Östersund. Svart, lagom stor väska från Friis&Company. Beställde den från maisstore.se i förrgår och den kom som sagt idag - gillar!
 
Ska luta ikull mig på soffan, pilla i mig lite apelsin och tycka jättesynd om mig själv! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: