Maria Bäckström...

Flyttfåglarna kvittrar i mitt huvud.

Kategori: Allmänt

Godafton cyberspace. 
 
Tankar kring ett eventuellt bostadsbyte snurrar mer och mer i mitt huvud och är numera ett standard ämne i våra vardagsdisskusioner. Ska vi flytta till större? Ska vi bo kvar, om vi ändå ska fortsätta flänga hit och dit? Ska vi bo centralt, eller kan vi bo mindre centralt (=lägre hyra, härligare områden för vovvis o.s.v.) Sätter upp oss på lägenheter hos gavlegardarna.se i princip varje dag, i hopp om att dom andra 25 som är före oss i kön, ska tacka nej så att det kanske, kanske, blir vår tur. Om någon där ute vet någon eller känner någon som har en lägenhet att hyra ut, kommentera inlägget, meddela på facebook el. dyl. Lägenheten vi söker är en trea eller en stor tvåa (60-70kvm), läget får såklart gärna vara "hundvänligt" (tex parker el dyl i närheten) och bör vara i Gävle. 
 
Ska hoppa i säng nu, försöka tämja inredningsideerna och hoppas att dom matchar vårat framtida boende. Avslutar med ett par bilder från dom senaste dagarna. 
 
 
 
 
Måndagsklubb @ Tott. 
 
Kvällsporträtt.
Min andra hälft och jag avslutade kvällens utsvävning med ost och vin på fantastiska Vinbaren. Fyra ostar av olika karaktär tillsammans med ett tyskt dessertvin satte pricken över i:t med besked. 
 
Följ mig gärna på instagram: mrbck86. Pyss! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: