Maria Bäckström...

Hemma...

Kategori: Allmänt

....halv sju på lördagmorgon rullade vi in i Gävle. Slocknade som ljus. Vakade samma dag lite senare av larmet. Det var dags. Dags att fira faster Annika, träffa famlijen, åka vidare mot Bergvik för att hämta min älskade hund , krama lite på Svärmor, för att sen åka vidare till Bollnäs för kvällsmiddag med Storebror, Jennifer, Ellie och min härliga mamma...är det inte helt fantastiskt att ha stor famlij? <3 Jag hade svårt att slita mig på varje ovan nämnda ställe, men tiden var som vatten i mina händer...
 
Veckan som gick har bestått av spännande (!?) uppackning av en massa flyttkartonger, jag har satt upp hyllor, spacklat skruvhål, burit ner saker i förråden, burit upp saker från förråden, hämtat våran Årepackning i Hagaström, samt gjort en superinsats tillsammans med Anna idag. Vi hyrde ett släp (som jag körde för första gången, utan missöden, helt sjukt!!), körde en massa skräp till återvinningen OCH flyttat ner våra schäslonger i förrådet OCHnburit upp hennes skinnsoffa sex trappor upp till oss. Oj oj oj, vilken girlpower :) Glömde ta några bra bilder att visa, det får bli någon annan dag. Det blev sjukt, SJUKT, bra :)
 
 
Zack ligger och snarkar i sovrummet och jag borde verkligen göra honom sällskap. Här är ett par bilder från mitt instagramkonto. Följ mig: mariabackstromwestling . God natt! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: