Maria Bäckström...

Pälskling.

Kategori: Jobb.

Hallå hallå.
 
Tänkte passa på att visa alla med en fyrbent lurv i familjen, en produkt som min goda vän Anna har rekomenderat mig. People, i give you - The furminator.
 
(Världens sämsta bild, jag vet, min telefon sjunger på näst sista versen.)
 
Furminator är en kam, vars kamtänder är vassa på insidan, och fungerar som små knivar. Kammen får lös tjock underull som man vanligtvis inte får bort med en vanlig kamm, som oftast bara tar den översta pälsen. Jag är helt övertygad om att furminator kommer att vara ovärderlig på vårkanten när all vinterpäls ska av. Och det bästa av allt: Priset i butik ligger på knappa femhundringen (469:-), och denna rackare klickade jag hem från tradera för det simpla priset av 169:- inkl. frakt!!! Det kryllar av folk som säljer sånna här nya på tradera. Furminator finns i två andra storlekar (vad jag vet), en mindre och en större än den jag har. Köp, köp, köp!!
 
Har inte handlat kläder på typ en månad, så när H&M katalogen damp ner i postlådan igår kan ni förstå min lycka. Min vardags outfit är underställ och raggsockor, så någon beställning finns inte på kartan. Men det kan vara kul att få lite inspiration, se vad som blir på tapeten till våren, och framför allt - känna att våren faktiskt inte är aaaaallt för långt bort! :)
 
H&M-katalog och frukost, tack å hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: