Maria Bäckström...

Kärlek!

Kategori: Allmänt

Hej världen.
 
 
Angelina Jolies efterträdare som världens vackraste kvinna har äntligen fötts. Uppgiften som roliga fastern som alltid har med sig mitt-i-veckan-godis och presenter har bara börjat! Klockan 03.49 ringde telefonen. Efter ett sömndrucket syster-bror-samtal med tusen frågor som största innehåll fick jag bilden som jag skulle komma att stirra på i evigheter. Hon var vackrare än vad jag någonsin kunde föreställa mig. Och namnet. så vackert och passande...Ellie. Ellie Björk, välkommen till världen :) Grattis än en gång till min älskade storebror och hans helt otroliga fru Jennifer, vilken krigare!! <3 Längtar efter att få träffa er alla tre snart! :)
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilket fantastiskt underverk. Så juvlig <3. Njut å "snusa" på prinessan från mig åxå. (var ju ett tag sen jag sist jag fick uppleva det) , hmmmm.. typ 20 år). TYST!! Jag vet hur GAMMAL jag ÄR. "Snusar" kanske inte längre, men kramas så ofta vi ses å höres. Kärleken å tryggheten är STOR mina barn å mig emmellan, å den börjar ju direkt där som lilla Ellie ligger. En LIVSLÅNG KÄRLEK... PS: Jag å Janne tillbringar en lr två veckor varje vinter i Åre. Lägenhet nedanför wm 8:an. 20 m till liften. vi ÄLSKAR det. "Akta er, vi kanske syns"!!! Massor av kramar till er och den lilla m familj. // Kram Annika

    2012-12-01 | 01:52:09
  • Annika Åhs säger:

    PUSS på ER <3

    2012-12-01 | 02:19:06

Kommentera inlägget här: