Maria Bäckström...

Dag 7.

Kategori: Allmänt

I skrivande stund gör jag någonting som jag älskar....men som jag sällan tar mig tid att göra...lyssnar på musik...vackra ballader, nynnar med..byter låt innan den förra hinner ta slut...njuter. Vad vore livet utan musik?
 
 Jag och min sambo har julstökat lite idag. Med betoning på lite. Fick ett litet infall på eftermiddagen och satte igång med kola- och knäckkokning. Knäcken blev...ähum - h.å.r.d. Smaken är det absolut inget fel på, men det är inga karameller man ger till gammelmormor om man säger så ;) Kolan däremot blev himmelsk. Blir förvånad om det finns en enda kvar när veckan är slut! 
 
 
 
 
Idag, mina damer och herrar, har jag packat upp mina träningskläder. Imorgon kan mycket väl bli den dagen då jag skaffar ett gymkort. Observera, kan bli.
 

Kommentarer

  • Househanna säger:

    Maria, Maria!
    Sjukt mysig du är!
    Pyssla på och njut av livet <3

    2012-12-05 | 20:57:37

Kommentera inlägget här: