Maria Bäckström...

CD.

Kategori: Livet.

Någon av er läsare som använder eller vill prova den här? Jag köpte den för två veckor sen när jag tröttnade på min gamla foundation från Loreal Paris. Den gjorde mig flottig i ansiktet och nyansen var inte heller bra, trots att det var en BB cream som skulle "anpassa" sig. Cremen från Dior är en tonad dagkräm med SPF20 och är återfuktande. Den är inte täckande som en tjock foundation utan lägger sig som en hudkräm på huden. Problemet för min del är att krämen inte passar min hy (fast det står på förp att den passar alla hudtyper, morr). Tror den skulle passa bättre på någon med torr eller normal hud. Jag har typisk blandhy, och blir blank i pannan, kring näsan och på hakan. Summan av kardemumman är att jag gärna säljer den till någon som är villig att betala typ 200 för den. Det är under halva inköpspriset och jag har använt den mycket sparsamt. Hej så länge! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: