Maria Bäckström...

Superfail.

Kategori: Jobb.

En vecka efter ankomst kände vi oss starka nog att ta oss ut i backen för en säsongspremiär på skidor. Konstigt nog trodde alla i personalen att jag var en brädtjej? Måste vara min otroligt coola street-stil. Tyvärr har det varit rätt varmt den senaste veckan så föret i backen var väl kanske inte det bästa. Tunnt snö täcke, isigt, och drivor av konstsnö lite här och där, gjorde oss rätt avtaggade så vi nöjde oss med ett par åk. Känns ändå skönt att ha det första åket gjort, och att man lämnar backen med vetskapen att det egentligen bara kan bli bättre än så. 
 
Igår hade vi en del personalaktiviteter också, bland annat bowling, bad, och avslutningsvis middag på Fjällpuben, och Dahlboms. En sprängade huvudvärk gjorde att jag kastade in handuken strax efter 01, men vaknade lyckligtvis pigg som en lärka imorse, med härlig träningsvärk efter gårdagens sportande. Kunde även kostatera att jag aldrig, ALDRIG kommer att sätta min fot på en bowlinghall igen. Fattar inte hur man kan vara så sinnessjukt dålig på en sån enkel sport. #superfail #komsistsomvanligt #ingenriktigtsport #dåligförlorare
 
 
Fem dagar till julafton. Fem dagar tills jag får kyssa mannen i mitt liv igen. Längtan är för stor <3
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: