Maria Bäckström...

Soff-läge.

Kategori: Jobb.

Idag har jag legat i soffan i princip hela dagen, med undantag för ett par korta svängar runt knuten med lill-vovven. Det är så märkligt hur djur känner av hur man mår. Zack har funnit sig helt i att bara ta det lugnt idag. Tittat på mig och liksom "Jag förstår. Det är okej." :) Tog ett par härliga bilder imorse när jag var ut.
 
 
 
 
 
 
Har precis kvällsfikat lite. Ska slänga på en film nu tänkte jag, och få tiden att gå lite. Tänkte visa ett litet fix som jag gjorde idag. Jag vill gärna ha diskmedlet i pumpflaska, av praktiska skäl. Tog inte med mig någon sådan upp hit så jag offrade handkrämsbehållaren och pimpade den lite lite provisoriskt. 
Före:
 
Efter:
Inte jättesnyggt med två stora tejpbitar, men provisoriskt var ordet.
 
Funderar på att göra en sån här. Ett annorlunda sätt att minnas på :)
 
 
 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: