Maria Bäckström...

80.

Kategori: Jobb.

Trots att säsongen här uppe hittills har varit hysteriskt rolig, och givande så kan jag inte låta bli att erkänna att det värker i Gävle-hjärtat lite every now and then. Idag är det exakt 80 dagar till säsongsavslutning och tills dess har jag som mål att åka mer skidor, njuta varje dag, vara mer spontan, och göra sånt som faller mig in. Sommaren är än så länge ett oskrivet blad, men går allt vägen och jag får som jag vill kommer Juli, och delar av Augusti att spenderas tillsammans med min bättre hälft på Sveriges motsvarighet till Franska rivieran, Gotland :) 
Utöver det försöker jag, på distans, planera någon form av renovering i maj. Våran lägenhet är i fint skick, bortsett från golven som är rejält misskötta av tidigare ägare, så dom måste åtgärdas innan vi ens kan tänka tanken på att sälja lägenheten. Sen hoppas jag såklart på en massa mur-häng i Boloungern, grillkvällar i svanhuset, och söndags-stök på Söderhjelmska <3
 
 
 
 
Lördagservice väntar, ses i nangijala. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: