Maria Bäckström...

69.

Kategori: Livet.

...Då ska vi se om jag lackar ur helt när mitt långa inlägg försvann fast jag sparade det som utkast...Japp.
 

Nåväl. Drömmen om vita golv goes on...
 
 
 
 
Vita trägolv tillsammans med våran något generösa takhöjd skulle vara sååå fint. Men Zacks svarta lurviga päls i kombination med min städmani känns inte optimalt.
 
Idag har solen spridit ljus och kärlek över Åre, så jag och Mattias passade på att äta lunch utomhus för första gången för i år. I en varsin solstol ute på våran terass satt vi med en kopp kaffe och gofika. Samtidigt försökte jag föreställa mig hur vi kommer att stuva in oss på 49kvm, sex trappor upp, när vi kommer hem. (Stark bubblare på listan över mina i-landsproblem.)
 
Måndagen den 11:e februari, klockan 08.45 satt jag yrvaken och förväntansfull i soffan med datorn i knät. Tjugo minuter senare stod det klart att jag hade roffat åt mig två biljetter till konserten i Ericson Globe Arena den 29:e maj.
 
 
Jag, Maria Bäckström, är den största Beyonce-nörden i ett par skor, förutom möjligtvis Stefan Norell. Och gissa om jag är glad över att hon kommer till Sverige igen! Eftersom att jag kommer sjunga, skrika, gråta, vara euforisk och allmänt rabiat på konserten så har jag valt (tvingat?) Mattias att följa med mig. Tror inte han kommer gnälla när han inser att globen kommer vara knökat med en massa tjejer i olika åldrar, klädda i tokiga (läs minimala) kreationer för att matcha Queen B på scenen ;)
 
 
Aaaaanywho. Lär sova nu. Hörs. Hej.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: