Maria Bäckström...

Bagare Bäckström.

Kategori: Jobb.

 
Idag har jag jobbat på café för första gången i mitt liv. En vän ringde i måndags och sa att dom var i behov av en hjälpreda under veckan eftersom att dom är lite underbemannade. Och ja, jag är ju lite mellan två jobb just nu och gör inget vettigt om dagarna, inget man tjänar några stålar på i alla fall ;) Idag har jag bryggt uppskattningsvis 10, kanske 15 pannor bryggkaffe, varit ut med ett par mackor till gäster, diskat lite, jagat ut duvor, fyllt på mjukglassmaskinen. Jobbar även onsdag, torsdag, fredag, och till helgen vankas det nattklubbsjobb. Puh, vart tog den där semestern vägen som jag skulle ha? :)
 

Kommentarer

  • Stånk Tommy säger:

    Gó-tårta och rivigt kaffe, fint de!

    2013-08-14 | 01:53:17

Kommentera inlägget här: