Maria Bäckström...

16,

Kategori: Jobb.

 
Och när man precis hade tagit sig i kragen och gjort sig av med lite saker...så dyker den här skönheten upp...
 
 
 
 
Försökte hejda mig, men prislappen gjorde att jag inte kunde stå emot - 100 kronor var den alla gånger värd. Fantastiskt vacker. Ser framför mig, hur man fyller den med blomsterarrangemang, det kommer bli jättefint mot det rostiga! 
 
I skrivande stund spöregnar det i Åre, vilket på något sätt känns lite mysigt. Jag kan sitta inne å kura i soffan på min lediga söndag utan att ha dåligt samvete. Vårpremiärade mina älskade gummistövla idag också, jag och mattias trotsade skruttvädret och brunchade på Åre Bageri. 
 
Gummistövlar for president! 
 
Hej hej. 
 
 
 
 Lyxade till det med lite blommor idag. Har packat ner i princip allt som gör det hemtrevligt så, lite fräscha liljor var verkligen på sin plats! Liljor är jättefina i sin fulla storlek, men jag älskar att göra små arrangemang och ställa dom i grupper :) 
 
Dags för en kopp te, och kanske en eller två karameller. Haj. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: