Maria Bäckström...

Toalletrullar och te.

Kategori: Jobb.

Dag tre. Inlägg tre. Tänkte visa er lite bilder från lägenheten idag :) Möbelerade om för ett tag sen. Tröttnade på att ha schäslongerna "rakt fram" så jag gjorde en provisorisk "hörnsoffa". Smått opraktiskt än så länge med tanke på att dom gärna glider isär i skarven. Ett lätt löst problem med hjälp av stripes eller dyl. runt benen. I samma veva som jag skulle fota, hoppade Zack upp och la sig i soffan mycket prydligt. Linslus-vovven! :) 
 
 
 
 
Yankee Candle i doften Blissfull autumn, favoritljusstaken, och en liten gruppering med murgröna, höstlöv, och dekorationspumpor.
 
 
"Om jag ser ut så här, kanske jag får som jag vill...???"
 
 
Världens enklaste DIY. Jag tröttnade ur på att toalettrullarna låg överallt i badrummet. Det fanns liksom ingen riktig plats för dem. Alltsom oftast på golvet i sin otroligt fula Serlaförpackning...
så jag skickade upp dom på hampasnöre (som jag för övrigt använder till ALLT här hemma!) och satte en lång kanelstång längst ner som "stopp". Denna skapelse satte jag sen på handukstorken ovanför toaletten - mycket lättillgängligt och praktiskt. Såg en tjej som hade lite marin stil i sitt badrum. Hon hade tagit ett grövre rep och satt en röd/blå...öuhm, pryl, kan inte riktigt förklara vad det var - men sjukt snyggt i alla fall.
 
Dagens sista bild är på ett fynd som jag gjorde häromdagen. Tänkte att jag och Mattias måste ha en varsin oboy/te/kaffemugg för kalla, mysiga, mörka, vintermornar i Åre. Av en händelse gick jag in på Indiska och där stod dom, nedsatt till halva priset. Kan man bli annat än glad av dom här fina färgerna? :)
 
 

Akej, måste skynda, jåbbning väntar! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: