Maria Bäckström...

Söndag.

Kategori: Jobb.

Söndagkvällen har kommit till sin ända. Idag har vi hunnit avverka gofika hos Farmor Irma, vuxenhandling på Willys, kvällsmiddag på Helt Enkelt samt bio. Taken 2 stod på agendan. Taken är en av mina favoritfilmer och kan jag kan gott säga att 2:an var nästan snäppet bättre! :)
 
I Torsdags var jag ut på spontangalej med Gullbergskan. Och som oftast vart det rätt tokigt ;)
 
 
Imorgon är det måndag igen och kommande vecka har endast ett arbetspass på Harrys att erbjuda. Helgen ska spenderas i Åre, då Supper bjuder in till höstmys :)
 
Åredalen.
 

Vill passa på att tacka Anna och Gabbe. Hade jag inte lärt känna er så hade vi förmodligen inte haft den här underbara vovvisen i vårat liv. Zack är ganska precis åtta månader och en vecka nu. Han växer inte speciellt mycket längre, jämfört med för ett par månader sen då han ökade minst ett kilo i veckan. Sist vi vägde honom stannade vågen på 19,9kg. Dock har jag hört att hundar, beroende på ras och så, kan växa ända upp till två års ålder så vi får se hur stor han blir :) Lite trots och test har vi märkt av också, jag förväntar mig att det kommer att eskalera ju närmare ett årsdagen han närmar sig, så det är bara att invänta det värsta och rida ut stormen.
 
 
Är han inte helt bedårande? Yvig, lång, blank päls som skiftar i svart och brunt på vissa ställen. Dom snällaste och vackraste ögonen man kan tänka sig. Öron som är som lenaste sammet. Och den där nosen. Go-nosen! :)
 
 
Hittade mitt gymkort under mattan. Zack har valt att uppdatera utseendet lite. Jag tar det som ett tecken.
 
 
 
Läggdags. Ciao!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: