Maria Bäckström...

Dag 2.

Kategori: Jobb.

Goderafton. Tänkte inte bli långrandig då mina ögonlock verkar ha anammat tyngdlagen på riktigt idag. Klockan 06.00 ringde klockan imorse, och anledningen till att vara vaken så kriminellt tidigt var att släpet skulle återlämnas i Östersund. Efter tio minuters bilfärd insåg min morgonpigga (<---ironi.) sambo att nyckeln till släpet hänger kvar i lägenheten. Stanna. Koppla av släp. Vänd. Hämta nyckel. Åka igen. Koppla på släp. Åka. Komma för sent till Östersund. Prata omkull världens goaste bensinmack-gubbe. Slapp straffavgift. Den tackar vi för! Tack.
 
Bildström:
 
Lillis på promenad <3
 
Utsikten från våran lilla stuga. Kommer bli awesome när solen väljer att göra entré.
 
Ljugarbänken utanför lyan. Kan bli ett par eftermiddagar med en kopp varm oboy mot väggen.
 
 
Matbord. På bilden syns kanske julens billigaste och snabbaste julpynt. Hyacint i en urdiskad begagnad konservburk. Total kostnad: Max 25:-. Fixtid: 5min?
 
Att det fanns öppen spis var absolut en detalj som vi kunde stå ut med :)
 
Okej. Dags att göra kväller. Imorgon tror jag bestämt att det ska julmysas lite här hemma. Det är ju trots allt första advent på söndag. Det verkar även som att Supper bara kommer att köra barverksamhet på julafton. Vilket innebär att M är ledig, och jag börjar vid niosnåret skulle jag gissa. Skulle vara skönt att få fira lite på själva julafton med mina pojkar! Detta förutsatt att ingenting är ändrat för i år.
 
 
P.S.

 Nu är det nära. Snart blir jag faster!!!!!!! <3
 
D.S.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: