Maria Bäckström...

Fredag.

Kategori: Jobb.

Måndagmorgon, som kändes så tung och tråkig, är nu så avlägsen och försvunnen. En hel vecka har gått och ändå känns det som en evighet tills söndagmorgon 25/3 är här. Nu vill jag att tiden spriiiiinger iväg. Som tur är går helgerna helt sjukt fort så snart är det måndagmorgon igen. Jag har faktiskt inhandlat lite småprylar redan.


Den svarta grejjen som allting ligger i, är en mjuk mat/vattenskål med dragsko! Perfekt att fylla med käk, och sen försluta och ta med sig om man ska bort nånstans. Sen kunde jag inte låta bli att köpa ett par leksaker, träningsgodis och såklart ett koppel med tillhörande halsband (och krok,hih) :)




Varje, ja VARJE, gång jag har sett den här hundkroken på IKEA har jag tänkt; den dagen jag har en hund, då ska jag ha kopplet på en sån där krok. Sagt - och gjort! :)

Nåväl. Mars har hittils varit en trevlig månad. Jag har besökt min vän Linnea Hallberg i STHLM, och hunnit med å luncha med världens finaste tvåbarnsmamma.

Var på stan i förrgår och såg en massa påskpynt, tyckte det var lite väl tidigt tills jag kollade i kalendern och fick en chock. Det är påsk om drygt tre veckor! Helt sjukt. Hetshandlade lite påskdekorationer och skyndade hem. JAG ÄLSKAR PÅSKEN! Det är inte sååå högtidligt, men ändå en rolig och knallig högtid med en massa färgglada fjädrar, god mat, godis och vänner! Tog och plockade lite ris och satte i en vas, saknas bara lite dun och trevliga band så är vi hemma sen! :)
Dags att tagga till för jobb! Pyss å hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: