Maria Bäckström...

Ding Dong Feng - Hong Kong.

Kategori: Jobb.

Djupt nersjunken i soffan denna måndag kväll, dock efter en mycket effektiv dag. Var uppe i hyfsad tid, och jag hade gett mig f*n på att jag skulle rensa balkongen idag. Historik: När vi fick vitvarorna till köket i vintras så var vi minst sagt ivriga på att få in dom, så emballaget hivade vi ut på balkongen. "Så länge" sa vi. Fyra månader har gått och skräpet låg alltså kvar till idag. Frigolit och plast samsades om utrymme tillsammans med kartonger som vi fick köket i, och även garderobsdörrarna som vi beslutade att hänga av i Januari - ett avgörande beslut för framtiden på Brändströmsgatan då dörrarna drev oss till vansinne i våran lilla hall.
Nåväl. Allt detta bråte har jag kånkat ner till bilen, sågat itu garderobsdörrarna på mitten för att få in dom i bilen, kört allt till tippen, sopat balkongen, burit upp fåtöljen som jag hittade på IKEAs fyndhörna från förrådet (sju trappor,puh!), och sen pyntat lite med enkla medel som jag redan hade hemma :) Fick inga bra bilder idag så det blir flera sen, men här är en kik på resultatet:


Ljuskronan som syns lite i bild, är delar av en lampa som jag fick av svärmor i höstas. Har spraymålat den vit, och satt dit nycklar och ett låsbeslag från garderobsdörrarna som jag slängde.



Som sagt, blev rätt trötta bilder, ska knäppa fler imon - hoppas vädret är detsamma bara :)


Idag kom äntligen mina efterlängtade datorfodral från Ding Dong Feng i Hong Kong. Det tog lite tid, men shit va värt det!!!!


Det stora macbook-fodralet är min favorit redan, och iphonen har trivs mycket bra i sin nya ficka i äkta skinn :) Den svarta som ligger underst är alltså också ett macbook-fodral med...öhm, vad heter det..hand-tags-ögla? Handrem?

Dealextreme.com - love it! Lätt värt 200:- för dom här tre rackarna :)

Ska passa på att slänga ut en liten annons igen, då jag försöker leva efter måttot "En in - en ut". Dessa bokstäver köpte jag i Åre förra vintern men känner inget jättebehov av att ha alla tre kvar, så dessa är nu till salu.


Det finns alltså ett E också, å säljer jag dem inte så får dom väl åka ner i förrådet igen tillsammans med dom andra grejjerna som jag inte använder :)
Sängen kallar, hejdå hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: