Maria Bäckström...

Av-sugning AB.

Kategori: Jobb.

Sitter med hårfärg i håret så jag slänger in ett snabbt inlägg (det kommer bli ett skitlångt inlägg, det blir det alltid) medans färgen verkar. Mamma du kan dra en lättnadens suck. Jag valde inte morotsorange eller smurfblått den här gången heller. Även om jag och mina kompisar hade en roströd-->mahogny-->mörklila-period i sjuan som fick mamma Eva att till slut tvinga in mig på Vivo, för att under pistolhot köpa en hårfärg som i alla fall var i närheten av min ursprungliga. Dock har jag under en längre tid försökt ljusa upp min hårfärg genom att bara använda toning och att successivt välja ljusare nyanser. Ligger ingen kunskap bakom min metod, men den har uppenbarligen lyckats! Nu går vi mot mörkare tider (sommarn är slut, erkänn!) så nu blir barret mörkare, bild utlovas :)

Och DÄR har halva verkningstiden för hårfärgen gått. Sa ju det. Snabbt inlägg. Snabbt finns inte i mitt arvsanlag.

Har knäppt ett gäng bilder med appen som alla pratar om nu: Instagram! Följ mig - mrbck86

'
Var till Sandviken förra veckan och busade med Tristan. Mest han som busade dock :)


Hittade hyllplan i förrådet som jag skulle sätta upp i vintras. Vart inge då så i tisdags röck jag tag i saken :) Här är ett par strykningar kvar.


Resultatet: En diskret skohylla som rymmer alla våra (mina) skor.





Planterade om lite blommor förra veckan. Hittade ingen vettig ytterkruka till den här, så en kärlhandduk tillsammans med hampasnöre fick agera istället. Säkrade upp med en plastpåse runt först såklart :)



I samma veva som jag köpte blomjord på Plantagen, sprang jag på dom här härliga kryddorna. Dom sålde 4 för 100:- så jag slog till på rosmarin, timjan, persilja, och citronverbena.





I söndags vankades det matinfero/grillfest i Anna&Gabbes fantastiska kolonistuga "Svanhuset". Det är otroligt vackert där och det känns verkligen inte som att man är ett stenkast från stan!



Issan :)



Fireball är nånting som inte kommer stå på topp-fem-järn-listan på ett tag.



Chris-toffe-r



Fina tjejer på Goya <3



Japp. Så här ser jag ut när jag är som folk.



Avslutar med en rätt chefig bild som jag såg på Facebook häromdagen. Jag skulle vilja veta hur dom svarar i telefonen. "Avsugning AB, Bernt här..."

Hörs. Hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: