Maria Bäckström...

Myspace.

Kategori: Jobb.

God morgon!
Idag jobbar Mattias återigen lunch vilket innebär att jag körde honom till jobbet, så att jag kan ha bilen resten av dagen då jag är ledig :) Idag har jag ett litet byggprojekt på g här hemma. Då vi bor på ganska liten yta, och har lite knackigt med förvaring, tänkte jag som försöka utnuyttja den något förnäma takhöjden på 2,70. Bilder kommer sen :)
Har även hittat min favoritplats i lägenheten (förutom schäslongerna, och sängen såklart :)
'
Här kom jag på mig själv med att stortrivas häromdagen. Jag slog mig ner på pallen, med frukosten i knät. Kikade på när grannarna skrapade bilen, värmdes av elementet, och njöt av tystnaden i lägenheten. Pallen är för mig en mycket kär ägodel och har hängt med ända sen innan smedsgatan. Jag målade den vit när jag köpte den, och trots dess ringa storlek fick den, på grund av platsbrist, stå ute på balkongen en eller två vintrar. Därav det lite väderbitna/slitna utseendet, haha. Nåväl. Jag tycker den passade bra där, så den får stå kvar :)

Det börjar ljusna ute, så jag tackar för den här gången! - Ha en bra dag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: