Maria Bäckström...

Trä.

Kategori: Jobb.

Hola!

Jag är ett levande slakt idag. Sen i fredags jag haft 100% fokus på mitt jobb. Var till Linköping med Lao (Rest.chef Harrys Gävle) och där var vi med på en flairingworkshop som DeKyuper anordnade. Sjukt roligt och inspirerande. Lördagen var det jobb som gällde. Söndag och Måndag har vi haft en av världens duktigaste ledarskapskonsulter hos oss. James Passmore. Så otroligt inspirerande, rolig, kunnig, pedagogisk m.m. Han har hjälpt oss otroligt mycket under dom här två dagarna, och det ska bli roligt att se förändringarna växa fram :)

Hur som helst. I torsdags var jag ut på en liten shoppingspree. Hade inte tänkt göra av med allt för många dollars, och det - hör och häpna - klarade jag av mycket bra! :) Jag var till IKEA, och till Erikshjälpen. Målet med min tur var att hitta en trevlig lampa. Jag har insett att ljus gör såååååå himla mycket i ett hem, och att det nödvändigtvis inte räcker med en eller två ljuskällor. Man kan i princip ha hur många som helst, bara man kan anpassa dem efter situation och behov. Aaaanywho. På Erikshjälpen hittade mitt fynd och det sa klick DIREKT!!! :)










40:- är den väl värd, tänkte jag. Kan säkert måla den i nån rolig färg. När jag kom hem ångrade jag snabbt mina tankar. Den är ju hur snygg som helst, som den är! Klockan tickar, en tidig morgon väntar - god natt!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: