Maria Bäckström...

Bara slut kvar...

Kategori: Allmänt

Mycket tjöt om min gamla rygg nu. Rätt så frustrerande att en hel dag passerar, och jag kan jobba, gå, sätta mig i bilen o.s.v. precis som vanligt. Nästan i alla fall. Och när jag på nattkvisten, stod framåtlutad och borstade tänderna, kändes det plöstligt som att nånting gick sönder i ryggen, eller gick av...Jag drog av ett avgrundsvrål och fick stödja mig i handfatet för att kunna stå. Vidrigt!
Nåväl, nog med självömkan!
 
Varje år säljer Kicks ut alla trevliga presentförpackningar i mellandagarna, och har man tur kan man fynda en eller två favoriter. Förra året hittade jag Flora by Gucci, nedsatt med 50%. Självklart gjorde jag ett besök på Kicks även denna mellandagsrea. Tyvärr var jag lite sent ute och godbitarna jag hade spanat in var borta. Dock hittade jag en av Soffes gamla favoriter från förr som påminner om när vi drack Lambrusco så att ögonen gick i kors, spelade Da Buzz på högsta volym, och åt mosbricka på bilisten fre-lör-sön. Slog även till på en smaragdgrön från Make Up Store, och ett svart glittrigt nagellack från Isadora. Samtliga produkter för halva priset. Plånboken tackar och bockar.
 

Liilvovven och brorsan Bob fyller ett år 28:e januari så i skrivande stund surfar jag olika sidor och försöker hitta ett par roliga leksaker till honom. Funderar på att införskaffa en pilatesboll att träna lite balans på. Det skulle vara både roligt och nyttigt för honom. Har också vart inne på att köpa en bädd åt honom, men tvivlar tyvärr på att han skulle vilja ligga i den. När han sover ligger han alltid på sidan utsträckt med benen kors och tvärs. Sen finns det ett dilemma till: Utrymme. Ska vi bo kvar där vi bor (i Gävle), blir det trångt. Men samtidigt vad gör man inte för lill-vovven! :)
 
Typ en sån här tror jag skulle passa Zack. (Undrar om man får primadonnan på bilden, om man köper bädden? ;)
 
P.S Vill sända en liten påminnelse till er som tänker skjuta av fyrverkerier, eller smällare, att hålla er till nyårsafton, och nyårsaftonsnatten. I många hus och lägenheter lider hundar, katter, och förmodligen en liten klick skotträdda människor. Var försiktiga!!! D.S
 
 
Hade tänkt skriva några rader om nyårslöften 2013 också...mitt livs mission att ta körkort är ju avklarat så jag behöver lite inspiration. Suger på den karamellen ett tag, och återkommer....:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: