Maria Bäckström...

Nattugglan.

Kategori: Livet.

(Inlägget har publicerats i efterhand på grund av en riktigt trött dator som ville vila ett tag.)
 
Okej, åtta minuter över fyra hör kanske inte till bloggarnas golden hour, men jag har precis kommit hem från jobbet, och känner mig rätt pigg fortfarande...egentligen är jag dödstrött, och kommer gaaaranterat slockna på tre röda om jag lägger mig ner.
 
För ett par dagar sen bestämde vi oss IGEN för att bo kvar på Brändströmsgatan. Men hej veligaste paret i hela universum. Visst vore det trevligt med större. Men vi bor ju sååå himla bra där vi bor. Centralt, men inte för centralt. Perfekt för vovvis, med Boloungern ett stenkast från kvarteret. Bra grannar. Bra förening. Nära affären. Nära högskolan. Och nu känner jag någon form av lugn helt plötsligt. Jag slipper tänka på att vi kanske ska flytta. Vi har som sagt lite fix att pyssla med när vi flyttar tillbaka hem. En av grejjerna är att ordna förvaring. Och modern som jag är googlade jag orden compact living, och halkade in på den här bloggen. Tjejen som driver den fokuserar helt och hållet på Compact living, och visar up MASSVIS med fantastiska, smarta, och snygga lösningar för oss som bor lite, ähum, mindre. 
 
 
 
Bilder lånade från ovan nämnda blogg.
 
Nu går solen upp över Hagaström. Dags att sova rå kanske :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: