Maria Bäckström...

I was here...

Kategori: Allmänt

I förrgår, 29:e maj, var det äntligen dags att styra kosan mot Stockholm, Globen, och en Beyoncekonsert som, inte helt oväntat, var helt fantastisk! Det var precis så bra show som man hade räknat med, och ja, hon var precis lika snygg som jag hade förväntat mig. Mina damer och herrar: bilder...
 
 
 
 
 
 
 
Bilder lånade från en av mina favoritbloggar liliebiskopsdotter.com/. Lilie hade platser i golden circle och är precis som mig en riktig Beyonce-nörd. Tack Lilie! :)
 

Epic-moments under konserten var "1+1" där B under slutet av låten flyger på en trapets över publikhavet till golden circle där hon fortsätter med att riva av "Irreplaceable" och Destinys Child-dängan "Survivor". Jag hade räknat iskallt med att få höra "I was here"...en stark låt, som jag tycker verkligen kännetecknar hennes album "4". Men som ett litet plåster på musiksåret framförde hon första versen i den första balladen jag lärde mig här i livet, den vackraste av ballader någonsin, ökänd, erkänd, igenkänd - Whitney Houstons stora signum "I will always love you...". Efter första versen sa hon kort "We love you Whitney.." för att sedan dra igång "Halo"....favoritlåt no.1, alla kategorier.


Stort tack till min bättre hälft Mattias som var snäll och agerade konsertsällskap, i owe you one :)
 
Hörs da, pyss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: