Maria Bäckström...

49.

Kategori: Livet.

Yahoo! 
 
 
Sitter och degar i soffan, och halkade just in på den här bloggen, tjejen som driver den har också en nätshop med jäääättemycket fint. Den är kanske mest inriktad på trädgård, men det finns lite ljus, korgar, lyktor, vintageprylar, prints, och även en del pysselmaterial - jag slog till på två washitejper och lite vita kort, det är ju snart dags att göra påskkort! ;) (Ja, jag vet att jag är den enda människan i världen som fortfarande skickar påskkort, låt mig va konstig.)
Köpte även en sax, som absolut kommer att få hänga framme. 
 
Bostadsfrågan har länge vart ett hett ämne på bloggen och eftersom att det är spikat och klart att vi åker till Gotland i Juli så har vi bestämt oss för att hyra ut lägenheten ända till augusti. Under man och juni, har mina fantastiska svärföäldrar tagit oss under sina vingar och låter oss bo där tills det är dags att åka söderut. Det känns såklart lite annoslunda och nytt, men jag är helt säker på att det kommer gå jättebra. Under dom två månader vi har i Gävle innan vi åker planerar jag att stämpla för första gången i mitt liv, ströjobba lite, och kanske till och med har semester ;) 
 
Nackdelen med att bo som vi gör, alltså "tillfälligt", är att det kliar i fixa-dona-bygga-måla-inreda-göra-i-ordning-nerven. Framför allt nu när det börjar bli lite vår, och det kryllar av härliga inspirationstips i inredningstidningar och bloggar. Fick liiiiite utlopp för mitt craving idag när jag hittade på en liten bit dekorationsplast som jag tydligen hade packat ner. En gammal present ask fick en roligare kostym. 
 
 
 
Dags att hämta min fina kille på vårat roliga, härliga jobb, pyss! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: