Maria Bäckström...

24h.

Kategori: Jobb.

...då var det dags igen. Om 24h befinner vi oss på Gotland. Inger var här i eftermiddags och hämtade Zack. Det gick lite bättre än vad jag hade tänkt mig. Försökte att inte vara ledsen när dom hade åkt, men det var svårt. Grät lite, och det var faktiskt skönt att få släppa på några tårar. Dagen har bestått av en miljon ärenden. Vi fick för oss i sista sekund att ta med oss cyklar ner, och eftersom att Mattias cykel blev stulen förra sommaren, så åkte vi till Biltema och köpte en åt honom. Klart pojken ska ha en cykel! :)
 

Ganska lycklig kille <3
 
Utöver det har vi såklart packat, hämtat min cykel på Brändströmsgatan, städat, osv. osv.
 
Ska nämna några korta ord om helgen. Vi spenderade midsommar, traditionsenligt, i Axmar tillsammans med 22 andra glada själar. Vi åt en massa god mat; sill, västerbottenpaj, helstekt gris m.m. Klädde stången. Lekte lekar. Jag glömde laddaren hemma. Trodde stenhårt på att den var med, så när vi kom ut till Axmar på torsdagkväll lallade jag bort allt batteri, för att på midsommarafton inse att den var död och att varken jag, eller någon annan hade en laddare till Iphone 5. Noll poäng.
 
Klockan ringer om drygt fyra och en halv timme, kan vara en ide att lägga sig och försöka sova med andra ord.
 
 
Kommer en bättre uppdatering inom kort, pyss! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: