Maria Bäckström...

Garagefynd.

Kategori: Jobb.

Hallå Cyberspace! 
 
Har egentligen inte tid att blogga, eftersom att jag egentligen borde röra mig mot jobbet inom kort. Vara bara tvungen att visa fynden som jag gjorde idag på ett ställe som heter Garag1. Helt gudomlig butik! TUR att jag inte har vart in där tidigare, jag ville köpa allt. Gillar man industriell inredning, gammalt, nött, slitet, rostigt, rep, bucklig metall osv. osv. Japp, då är Garag1 the shit. 
 
 
 
Ursäkta bilderna, brödrosten i bakgrunden har ingenting med ämnet att göra, haha ;) Anywho, dessa finingar föll jag pladask för. De är något större än på bilden. Den mindre har jag nagellack och krimskrams i, den större har jag större hårsprayflaskor, krämer, mm i. Väl på plats hemma, kommer de nog få agera förvaring i köket. Priset för dessa tu är av det bättre slaget: 49, resp 69 svenska riksdaler. Värt.
 
 
Även dom här två (allt gott comes in two, eller?!) fick följa med mig hem. Har ingen aning om vart jag ska ha dom, men jag ser framför mig hur dom kommer sprida ett harmoniskt sken på balkongen under sensommarkvällarna i Augusti. Priset för dessa tu? 198:- för båda. Plånboken hälsar och tackar. 
 
Måste kila, pyss! <3
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: