Maria Bäckström...

7.

Kategori: Allmänt

Idag, fredag, är jag ledig. Klockan har precis slagit nio, och jag slits som en osalig ande mellan att svida om och dra ner på stan och försätta mig i ett sånt läge där det krävs att man blundar med ena ögat för att se vad klockan är....eller sitta kvar här som en padda i sängen med min godispåse? Idag var det högtid för egenvård; jag har promenerat, tagit mig i kragen och klippt mig, shoppat lite samt boostat med en fräsch vegetarisk sallad så här på kvällssidan. Och det är även här mitt stanna hemma-eller-drinkmarinera-kval kommer in i bilden...kanske har bestämt mig när jag är klar här :) 
 
Idag har jag varit till Garag1 igen. Frågade vänligt i kassan om det var okej att ta några bilder, och det var det. Dessvärre var butiken fullsmetad med kunder, så det var inte direkt läge att dröja sig kvar vid föremål och leta efter rätt ljus för ett foto, utan man fick snällt röra sig framåt i lemmeltåget kring alla hyllor och ställ. Lyckades dock få ett par snapshots på det viktigaste innan jag fick klaustrofobi och la bena på ryggen...
 
 
Den här lampan ligger i toppen av allt jag önskar mig från det här stället...
 
 
Här var det hyllan i själva verket jag ville fota. Oklart hur butikspersonalen hade ställt sig till att jag skyltade om, så ni får tänka er hur den skulle se ut utan alla tygpaltor som ligger på den. 
 
 
Nyckelskåp. Perfekt. Nåt att hänga toanyckeln i på kollo, Anna? :) 
 
 
Ett axplock av alla supersnygga lampor. 
 
 
 
Föll pladask när jag såg den här takkronan. Själva stommen är i rostig plåt, och istället för kristaller - grova rep. Genialiskt. Finns uttag för glödlampa också. (Uttag?) 1990:- och den är din. Eller min. 
 
 
Här är en sneakpeak på vad jag fyndade idag. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: