Maria Bäckström...

Balkonghäng.

Kategori: Livet.

Trött och sliten efter helgens super-service fick jag veta på eftermiddagen att jag inte skulle behöva jobba ikväll. Praise the lord! Jag bytte genast om till mys-mundering, införskaffade söndags-godis, och sen dess har jag suttit här i soffan och plöjt igenom serier, gosat med vovven, och gjort den dagliga rundan på it-världens bostadsmarknad.
Även om vi får för oss att flytta eller inte så lär det dröja innan vi kan göra slag i saken så idag har jag, arton minusgrader till trots, drömt mig bort i balkongdrömmar. Till hösten kommer föreningen att påbörja en balkongrenovering, med större och inglasade balkonger som slutprodukt, så därför blir det bara något enklare ingrepp där. Funderar på att kanske måla betonggolvet i någon knallig färg? Turkost är himla härligt att ha på balkongen, det är en färg som för tankarna till djupaste grekland med vita, putsade, svala hus, med turkos som accentfärg för att matcha havets färgskala. 
 
 
 
Fast fick jag välja...
 
 
...så hade jag helst av allt haft en stor takterass med ett stort härligt bord för härliga luncher i solen...:) 
 
 
Ska ta och hoppa i säng nu. Imorgonbitt är jag uppe med tuppen för att lägga beslag på ett gäng plåtar till Beyonces sverigebesök i Maj :) 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: