Maria Bäckström...

18.

Kategori: Livet.

Okej mina damer och herrar. Packningen har börjat på allvar. Idag har jag packat ner i princip allt vi inte använder fortfarande. Insåg att jag känner mig själv för väl och tänkte; varför vänta till in i det sista? Så nu har allt från vinterjackor, till travar av matlagningsmagasin packats ner i låda efter låda. Som tur var kommer mamma Eva upp och hjälper oss att köra hem lite lådor när det är dags för hemresa. Tack på förhand mamsen! :) 
 
Igår hade jag och min bättre hälft planerat en tur till Östersund för att få komma bort från byn, och kanske shoppa lite. I samma veva vi startade bilen, tändes motorlampan och vi hörde ett gnissel från motorn. Ett par samtal senare var en bärgare på väg för att hämta våran skrothög, och för att lämna lånebilen som vi skulle få. Orkar inte tänka worst case scenario, så att vi låter bilhistorian vara tills att verkstaden ringer. 
Hur som, ett par timmar försenade, gav vi oss av mot Östersund. 
 
Som vanligt när man ger sig ut för att shoppa, hittar man inget man vill ha. Fick med mig detta hem i alla fall. 
 
 
Kavaj, H&M. Klänning, H&M. Cardigan, Rut mfl. 
 
En kornblå kavaj i en rätt tight modell. En mönstrad långklänning. Och till sist, en aprikosrosa stickad cardigan, med dragkedja och fick-detaljer. 
 
Kvällen avslutades i soffan, med en bit god mat :) 
 
 
 
Zack med sin flamma Doris <3 
 
 
Om man smyger, kan man krypa upp i sängen när matte snoozar. 
 
 
Säsongens sista besök i Våffelstugan i Lillådalen. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: