Maria Bäckström...

Torsdagsdekadens.

Kategori: Allmänt

Hupp.
 
Drygt två veckor sen jag yttrade mig här och inte så mycket har hänt sen dess. I skrivande stund väntar jag på att bulldegen ska jäsa. Fick ett spontanryck så här på kanelbullens dag, är inte känd för att vara nån hejare i köket men även en blind höna hittar ett korn ibland ;)
 
Sist la jag ut en hög med jackor som jag ville bli av med, och fick napp på två av dom. Båda dom gröna jackorna är sålda. Men dom andra finns kvar, så om någon är sugen på en mysig dunjacka till vintern så är det bara att höra av sig! På tal om att sälja saker så ska jag passa på att göra reklam för min blocket annons http://www.blocket.se/vi/43042285.htm. Våran trevliga audi är nu officielt till salu. "Pft, försöka sälja den där skrothögen till mig!" tänker ni nu med tanke på all skit jag har kastat på den här. Men pärlan är nuservad, nybesiktad, och går som ett skott! 
Det som har gjort att den har strulat är förmodligen miltalen som börjar krypa uppåt. Relän och kontakter (elprylar) börjar slitas ut och måste bytas. Det kommer på vilken bil som helst och är fullt naturligt. Så kom och kööööp! :)
 
 
Gullan har klivit av. Spontanutgång. Måste duscha - hej! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: