Maria Bäckström...

Väskoooooooor.

Kategori: Jobb.

Torsdageftermiddag. Helg IGEN imorgon, helt sjukt vad veckorna går fort. Imorgon vankas det jobb på Harrys. Fredagspasset kommer även vara veckans sista. På lördag ska jag nämligen på galej. Gabbe fyller 30år och han har bjudit in till fest på Allstars. Det kommer en massa massa branschfolk och gemensamma vänner så det ska bli grymt kul! Vet inte när jag var ut på en lördag sist, typ två år sen kanske.
 
Hur som helst. Jag och Mattias bor ju inte i något slott direkt så idag tog jag tag i källarförrådrensning del två. Sist var det jackor jag slängde ut till försäljning, och fick iväg alla utom två tror jag. Den här gången är det väskorna som ska bort. Har knäppt en "gruppbild" på dom, om någon skulle vara intresserad så kan jag skicka flera bilder på väskan i fråga. Samtliga väskor är sparsamt använda, och hela så när som på den längst till höger, den är fodret i ytterfacket trasigt på.
 
 
Lägg ett bud, maila, messa, eller PM:a på så att jag slipper höra Mattias gnäll över att mina saker tar sån plats i våran lilla skolåda! ;) 
 
Hade tänkt visa fina bilder från morgonpromenaden, när vi matade pippisarna med bröd, och busade i löven, men eftersom att mina telefon och dator inte verkar vilja samarbeta så får det bli en annan dag. Nu dog min telefon även. Perfekt.
 
Hörs. Hej.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: