Maria Bäckström...

Rivarivariva.

Kategori: Jobb.

Men haaaaaaalåååååååå hela maj gick man å längtade efter sommaren. Sen blev det löjligt varmt i typ tre dagar - och sen blev det höst?! Vad fan hände? Jag överväger helt seriöst att plocka fram vantarna snart, så att jag slipper tina fingrarna i varmvatten efter varje springa-ut-med-hunden-i-spöregn-vända. Solen - kom hit! Du måste komma hit.
Idag bloggar jag från mattes dator, så jag kan inte slänga upp några häftiga bilder på mig eller nåt annat ashäftigt som jag har gjort dom senaste dagarna. Fick för mig igår att jag skulle byta handtag på toalettdörren. "Vilken baggis, det gör man ju på en pisskvart. Skruva bort gammalt, skruva dit nytt - klart!" Mjolåsatte. Handtagen som förmodligen har suttit sen dörren sattes dit, var av gammal karaktär. Gammal karaktär+ny karaktär=kaos.
Imorgon kommer våran privata supersnickare tillika Mattias bror, Daniel, och ska riva ut inredningen i garderoberna för att sedan konstruera  om dom lite så att dom förhoppningsvis rymmer mer än vad dom gjorde innan.
Här har man gjort en garderobsvägg av hängare och stänger som egentligen tillhör andra användningsområden. Snyggt tycker jag. Lätt att det ser rörigt ut dock.
Också sjukt snyggt. Älskar golvet.
Manligt minsann.
Åh jag måste iväg och jobba nu. Hade helst av allt donat här hemma, gjort klart det med handtagen, fixat inför garderobsrivningen OCH skissa på lite drinkar till den nya drinklistan. Nåväl. Det får vänta.
Arrividerchi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: