Maria Bäckström...

hundhundhundhundhundhundhundhundhund

Kategori: Jobb.

God morgon !!!
Idag är det fredag och i min värld är det bara två arbetsdagar kvar på veckan, trevligt. Till alla andra normala människor, med ett 8-17 jobb - grattis till helgledigheten. Nåväl.
Mitt lilla byggprojekt som jag så stort skrev om sist, blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag var helt säker på att dom skulle ha "sågservice" på byggmax, men icke. Så jag fick snällt köra hem allt virke, för att sen kapa det här hemma med min otroligt skarpa clas-ohlson såg. Jag förstod ju själv att det inte skulle bli spikrakt, men tänkte att det kan man fixa med lite fog sen när allt är målat och klart...Hahaha, det vart lite för snett, och sen vart jag sne, tappade tålamodet och gav upp. Så nu har jag typ 6 MDF skivor som står och dammar här i hallen. Får väl göra tavlor av dom eller nåt, haha.

Då jag har gaskat upp mig rejält den här veckan och börjat träna igen, så försöker jag också äta lite nyttigare. Eller ja, mera genomtänkt och komponerat. Tänker inte börja käka massa tillskott och pulver och jox, bara lite "bättre".
Så igår slängde jag ihop en helt grym omelett till lunch innan jag skulle dra och träna. Har jag nämnt att jag är helt beroende av persilja? Har det jämt hemma och äter det till typ allt utom frukost.
Igår var jag hundvakt åt den här lilla prinsessan. Lagotto romagnolo, eller spansk vattenhund som dom även kallas. Helt fantastisk söt liten tjej-vovve, med sjukt mycket personlighet! Det ringde en uppfödare igår som har Golden Retriever/Border Collie valpar för leverans i början på april!!!! HERREGUD. Det är precis den korsningen vi har letat efter, och april är helt perfekt. Men vi får se, jag är så himla feg. Vågar inte ta steget...

Ha en bra dag alla!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: