Maria Bäckström...

Ny vecka. Nytt liv.

Kategori: Jobb.

Mja. Typ. Har införskaffat ett gymkort. Imorgon tänkte jag pallra mig dit. Om jag inte hittar på någon kunlig ursäkt. (Som jag alltid gör). Helgen bestod, som vanligt, av två stycken långpannor, och idag, som vanligt på söndagar, har jag inte gjort något alls. Söndagar är en sån dag, så jag tycker att man med gott samvete bara kan drälla omkring. Slappa, umgås, skita i alla måsten.
Det börjar klia i "nåt-måste-hända-snart-"-nerven. Längtar tills man ska lämna in ansökningar till utbildningarna som jag vill gå. Vilka det är tänker jag inte gå in på, men samtliga är skapande/kreativa. Det är ett delmål jag har det här året, att börja plugga. Det andra är att läsa italienska, och det tredje är att lära mig att spela antingen piano eller gitarr. Italienska för nybörjare börjar 20:e februari, och gitarr för nybörjare börjar 5:e mars om jag inte minns helt fel :)
Söndagen lider mot sitt slut, det är väl bäst man lägger sig så jag orkar upp och träna imon! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: