Maria Bäckström...

Balkonginspiration.

Kategori: Jobb.

Hej hej!
Tiden jag spenderar framför min (gudomliga fantastiska) dator läggs just nu på "balkong-inspiration".
Längtar ihjäl mig efter våren när jag ser bilder på utemöbler i knalliga färger, tomatplantor i kruka, och gofika på en härlig blommig bricka. Vart nästan irriterad när jag såg att det snöade ute i morse, sen slog det mig att det fortfarande är Januari och fullt normalt.
Vill bara kura ihop mig med en bok, filt och ett gäng tända ljus på balkongen! Fast mest längtar jag nog tills jag får städa upp där och fixa till den :) (Bilder lånade från Styleroom och alvhemmakleri.se)

Jag och Anna lirade badminton igår för första gången på två år, så mina ben har inte riktigt varit sig själv idag. Dags att vila dom. Gud najt!  /M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: