Maria Bäckström...

Ektorp x 2

Kategori: Jobb.

Var till farbror doktorn idag. Han sa ingenting som förvånade mig eller gjorde mig klokare. Jag vet att jag är förkyld, men att vara starkt illamående och stel i nacken brukar inte höra till. Han...jag vet inte om man kan kalla det undersöka, det kändes mer som nån form av kung-fu sving, anywho han klämde på min nacke och mina axlar så hårt att jag i nästa ögonblick vaknade på golvet av att doktorn och läkarkandidaten försökte få liv i mig. Jag hade svimmat. Känns helt normalt när man är förkyld.

Hur som helst. Tänkte slänga upp en bild som jag tog häromdagen med min nya favvo-app, instagram. (Jag veeeeet, den är inte ny :) Här spenderar jag en hel del tid. Läser böcker, betalar räkningar, tar ett glas rött, myser, vilar, tittar på tv och mycket mycket mer ! :)






Min nya fina läslampa.



God kväll!

Kommentarer

  • Kristina - ingen vanlig dag säger:

    Så fint det ser ut! Precis det där hade jag tänkt mig i vårt kommande teverum. Hoppas vi kan få plats med 3-4 stycken så att hela familjen får plats :)

    2012-02-05 | 20:41:24
    Bloggadress: http://ingenvanligdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: