Maria Bäckström...

Skydd till min dator.

Kategori: Jobb.

Har letat lääääänge, efter ett bra fodral till min dator, ursäkta den dåliga bilden för övrigt.  Och på sidan som har ALLT i teknikvärld hittade jag denna snygga kreation. Man skulle nästan kunna påstå att det är en P.A.P kopia, men det gör absolut ingenting för min del. För 9 dollar blev den min, passade på att beställa ett fodral till luren också på samma gång. Även det gick i samma stuck som ovan. Dealextreme är en grym sida, som har helt otroliga priser. Iphoneladdare kan man hitta för 3-4 dollar, och dom har hur mycket prylar som helst. Fodral, väskor, headsets, laddare, skal, dockningsstationer o.s.v. Tror att jag nämnde den här sidan sist jag handlade...typ ett år sen nu. Den enda nackdelen är att dom har sitt ursprung i asien, så det tar lååååång tid innan man får grejjerna. Två veckor lär man räkna med. Men för drygt 200kronor, fick jag fodralet här uppe, Iphonefodralet, och ytterliggare ett fodral till datorn med axelrem. OCH det är fri frakt :)
Nu sova sova. Imon händer det grejjer ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: